Okay, its decided that i'll try to write everyday dengan title formatnya seperti di atas.
Tetiba je kan. Haha.
Rasa macam banyak updates dah tulis kt twitter, mcm lebih kurang microblogging lah kn. Tapi takpelah, aku lebih suka tulis kt blog juga. So updates:
1. Kat tempat kerja still okay. Arif and Amalina, colleague aku yg x pernah jumpa dlu bru balek this month. So far, dorg ngam je dgn aku. or maybe I just can easily fit with others. macam ada org kata, aku ni cepat warm up bila nk berkenalan. Plus dorg pn umur 23-24, so tade masalah la kn. Just ktorg ni still muda dlm company ni. TAPI SERIUS BOSANNN SBB COMPANY KECIKK JE SO X BYK BENDA BERLAKUU hahaa..GOSIP PN SIKIT LA KN. eh.
2. Oh ye! Tak pernah cerita pasal driver bos. Masa mula2 masuk dlu ada driver baru. tapi disebabkan perangai dia yg x brape elok, last2 dia sndiri resign sbb dia tau pasni mybe dia kena pecat. teruk2
3. New bos driver this week! And we're really surprised to see yang budak nih umur 23 tahun!!! what a shocker! dia baru graduated in geomatic engineering (? what kind of engineering is that? haha) kt utm skudai (oh well, utm mmg byk jenis engineering pelik2 haha, sepupu stadi situ)
4. Erm..last week byk benda jadi, not so important la tapi. one of them is my batch's plan nk panjat broga. tp plan dia mcm x bersungguh, mcm xde org update mcm mne nk jmpe ke..sekian2.. tp aritu mmg nk pegi dah, janji ngn kwn dua org ni nk naik keta dia. last2 dua2 x bangun!! muahahaha.
5. lg satu plan igt nk gi kenduri kawan yg kenal kt UPM arituh tp kt Ipoh la. and sorg dak TGB yg satu batch tp x rapat pn. yang tuh kt johor. so mmg x dapatla knn haha. I wish them a lot of joy and keberkatan dari Allah. Amin~~
6. update smlm nih cmpur ngn hari ni pnye lah. harini sgt2 lahhh slow, and bosan. Puasa juga harini. puasa ganti hehe. dah lama x puasa sbnrnye. so agak x bermaya.
7. Semalam gi tgk Wreck it Ralph! ngn adek2 lelaki aku. Best!! ^____^ . lama dah sbrnye x tgk cte kanak2 cmni. comel! I guess I left childhood so fast though.
8. Currently I've been thinking, am I moving too fast? Yelaa sbb terbang gi US setahun/2 taun awal dr kwn2 se batch. I lost one year of youth (literally ye). I know it hasnt take a toll on me during college years, tp skrg ni rasa sgt. With you being at work before your same age friends, you felt alone and stuff etc2. I know this may be temporary. but it felt like I could've have being in the journey where I experience this with my friends.
paham dak hahahhaaha...dah2
and the worse thing is, I still felt like, am I suitable for this engineering stuff? Or I havent found a job that suits me.
9. Tapi pikir gak, senior2 vandy dlu wat cmne la kn..mesti ada gak yg rse cmnih kt satu fasa dlm hidop dorg. or ada je org yg genius skip years belajar sume, mesti ada rse cmni gak. so i should fight this feelings. yela, overthinking bila xde benda lain nk buat.
:D k till tomorrow!
*nak buka puasa ape eh arini?
No comments:
Post a Comment